top of page
Search
  • koalansomeaktivism

JULIET



Kertoisitko hieman teoksistasi?

Olen Kotkasta kotoisin ja Helsingissä asunut muutaman vuoden. Taidetta olen tehnyt elämäni aikana pääosin omaksi ilokseni. Aikaisemmin teoksiani on ollut esillä Kotkassa taidenäyttelyissä, sekä vuoden 2024 toukokuussa Lapinlahden Lähteellä Kokemus Vaikuttaa -hankkeen taidenäyttelyssä.


s.1999


Mitä taide sinulle merkitsee?

Taide on minulle tapa tuoda kokemukseni päivänvaloon muiden ja itseni nähtäväksi. Taide on kuitenkin myös paikka, jossa voi levätä ja luoda jotain täysin erilaista. Riippumatta siitä minkälainen olo on.


Milloin olet luovimmillasi?

Vaihtelee tosi paljon sen mukaan että mikä sen lähtökohtana on, mistä tunteesta kumpuaa se tarve tehdä. On positiivista luovuutta ja — luovuutta.


Millainen taide sinua puhuttelee?

Luonto ja sellainen missä on kuvattu luontoa. Sen lisäksi eniten minua innostaa taiteen toteutuksessa mytologiat sekä mielikuvituksen monet mahdollisuudet. 


Mitkä taidetekniikat ovat sinulle mieluisimpia? Kiinnostaisiko sinua ottaa jokin uusi tekniikka haltuun?

Eniten pidän maalaustekniikoista, jossa yhdistellään vesivärejä, akryylivärejä ja mustetta. Harrastan myös valokuvausta sekä digitaidetta. Tällä hetkellä kirjoitan myös runoja. 


Öljyväreillä maalaamista olisi kiva opetella enemmän. Olen joskus kokeillut ja olen maalannut taulunkin, mutta olisi kiva opetella lisää. 


Lisää JULIETista löydät nimimerkillä @julienner_


3 views0 comments

Recent Posts

See All

Comments


bottom of page