top of page
Search
  • koalansomeaktivism

Tanjabis

Updated: Aug 14


Kertoisitko hieman teoksistasi?

Teen katu-uskottavaa ja puhuttelevaa työtä eri aiheista ja välillä hieman hulluttelen inspiraatioiden keskellä. Käytän eniten akryyli- ja spraymaaleja töissäni, mutta nyt olen tehnyt 2/3 teoksistani tänne näyttelyyn grafiikan menetelmin.


Halusin töiden jatkavan oman mielenkiintoni taidetekniikoiden parissa ja toteuttaa omalla tyylilläni tämän prosessin. 


Mitä taide sinulle merkitsee?

Taide on minulle ensisijaisesti keino purkaa itseäni, vasta sen jälkeen tulee luomisen ilo inspiraation etsinnästä itse prosessiin, jolloin pääsen parhaimmillaan flow-tiloihin ja kipuni helpottuu ( olen krooninen kipupotilas.)


Milloin olet luovimmillasi?

Olen luovimmillani luonnossa, metsässä esimerkiksi, tai melkein periaatteessa missä vaan voin saada inspiraatioita, kunhan pitää mielen avoimena. Luovuuteni on myös osa arkeani, joten se voi toteutua myös muuallakin kuin taiteen parissa, esimerkiksi ruuanlaitossa (olen entinen kokki.)


Kannattaa koittaa ottaa aikaa ja olla muuallakin kuin vain kotonaan niin silloin tuntuu aivojen tuuletus myös. Luovimmillani olen kesäisin, mutta ehkä vinkkini on tosiaan, että kannattaa pitää silmät auki kaikkialla, ikinä ei voi tietää milloin inspiraatio iskee. 


Millainen taide sinua puhuttelee?

Minua puhuttelee etenkin banksyn työt, jos taiteilija esimerkki otetaan ja, yleisesti kantaa ottava tai katutaide-henkiset työt kuten graffitit ja muraalit ovat lähellä sydäntäni.


Mitkä taidetekniikat ovat sinulle mieluisimpia? Kiinnostaisiko sinua ottaa jokin uusi tekniikka haltuun?

Grafiikka, akryyli, tussit, kollaasi ja spraymaalit, näitä eri tekniikoita saatan usein myös yhdistää samaan teokseen. Joo kiinnostaisi ottaa haltuun ruiskumaalaus, olis mahtava maalata rekkoja ja prätkiä, sekä autoja.


Lisää Tanjabiksesta löydät nimimerkillä @tanjabisart96


3 views0 comments

Recent Posts

See All

Commentaires


bottom of page